| Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
В категории материалов: 18 Показано материалов: 11-18 |
Страницы: « 1 2 |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Класифікація взуття За загальним призначенням: 1. побутове: - за характером виконання: а) повсякденне: - для активного відпочинку - домашнє взуття: б) модельне в) національне взуття 2. спеціальне : а) виробничо-технічне б) військове (армійське та флотське) 3. спортивне: а) для занять фізичною культурою і активного відпочинку; б) масового виробництва для занять окремими видами спорту; в) для майстрів спорту (на замовлення спортивних товариств); 4. медичне: а) ортопедичне (з патологічними відхиленнями стопи); б) профілактичне (з деформацією стопи) За функціональним призначенням (ознака, що відбиває загальні умови фізичного і соціального середовища): 1. польове взуття для праці в природних умовах і носіння в неупорядкованих населених пунктах без твердого покриття доріг у весняно-осінній і перехідний періоди. 2. повсякденне взуття для вуличного носіння в упорядкованих населених пунктах. 3. повсякденно-святкове (модельне) взуття для вуличного носіння в упорядкованих населених пунктах; 4. для носіння в урочистих випадках (особливо модне і особливо вишукане) 5. для активного відпочинку – занять загальною фізичною підготовкою, прогулянок, відпочинку, пляжне тощо. 6. змінне для праці і дозвілля в приміщеннях 7. змінне ошатне для праці і дозвілля в приміщеннях 8. повсякденне для відпочинку в приміщеннях (домашнє, дорожнє, лікарняне) 9. ошатне для відпочинку в приміщеннях. За статево-віковим призначенням:
1. пінетки (діти до 1 року) – розмір 95-126 (середній розмір 116,8) 2. для ясельного віку або гусарики (1-2 року) – розмір 105-140 (середній розмір 130,8) 3. малодитяче взуття (2,5 – 4 років) – розмір 145-165 (середній розмір 155,0) 4. дошкільне взуття (4 – 6 років) – розмір 170-200 (середній розмір 185,0) 5. для школярів (6-10 років) – розмір 205-240 (середній розмір 230,0) 6. для школярок (6-10 років) – розмір 205-240 (середній розмір 216,8) 7. дівоче (12-15 років) – розмір 225-260 (середній розмір 235,3) 8. хлопчаче (12-15 років) – розмір 245-280 (середній розмір 261,2) 9. жіноче – розмір 210-275 (середній розмір 244,8) 10. чоловіче – розмір 245-305 (середній розмір 270,0) 11. для чоловіків літнього віку – розмір 245-305 (середній розмір 270,0) 12. для жінок літнього віку – розмір 210-275 (середній розмір 244,8)
Мои статьи |
Просмотров: 4449 |
Добавил: ТВП |
Дата: 04.01.2012
|
|
Класифікація
транспортних товарів
за функціональним призначенням
І. Засоби для пересування: ІІ. Супутні товари для
транспортних засобів:
Мои статьи |
Просмотров: 1335 |
Добавил: ТВП |
Дата: 30.11.2011
|
|
Вимоги до транспортних засобів особистого використання.
Б е з п
е к а
Н
а д і й н і с т ь
К о м ф
о р т а б е л ь н і с т ь Е с т е
т и ч н і в и м о г и
Експлуатаційні характеристики
автотранспортних засобів.
Продуктивність автомобіля
Експлуатаційна економічність Прохідність автомобіля
Комфортабельність і зовнішній вид автомобіля
Мои статьи |
Просмотров: 1886 |
Добавил: ТВП |
Дата: 30.11.2011
|
|
Споживчі властивості іграшок
Контроль якості іграшок
Всі іграшки приймаються за якістю відповідно діючих
нормативно-технічних документів.
Всі
іграшки повинні бути сертифіковані (ДСТУ 2462-94 "Сертифікація.
Основні поняття. Терміни та визначення”), а попередньо повинно
бути проведенно санітарно-епідеміологічну експертизу на підтвердження
відсутності шкідливих речовин для організму
людини згідно ДСП 5.5.6.012-98
«Державні санітарні правила і норми безпеки іграшок та ігор для здоров’я дітей»
Особливості оцінки якості іграшок відображено у "Технічному регламенті
щодо підтвердження якості іграшок»
Особливості
продажу іграшок наведено у "Правилах роздрібної торгівлі непродовольчими
товарами”, які затверджені наказом міністерства економіки та з питань
європейської інтеграції України від 11.03.2004 р. №98 (с.116 Наст. книга прац.
торг. підпр.)
Класифікація іграшок
За віком дитини: За матеріалом виготовлення: (поділяють на 10 груп) За призначенням:
1.
іграшки, що сприяють розвиткові
первісних рухів і сприйнять - для дітей раннього віку
2.
іграшки, що сприяють фізичному
розвитку дітей - для рухомих та
спортивних ігор, 3.
іграшки, що відображають
предмети й образи навколишнього світу - образні або сюжетні іграшки, 4.
іграшки, що сприяють художньому
і музичному розвиткові дитини 5.
іграшки, що знайомлять з
технікою та конструкціями – 6.
іграшки, що сприяють трудовому
вихованню - іграшки та набори для труда, які
знакомлять із трудовими процесами та допомагають самостійно оволодіти трудовими
процесами 8.
іграшки – забави
Мои статьи |
Просмотров: 4006 |
Добавил: ТВП |
Дата: 30.11.2011
|
|
Матеріали виготовлення
одягу
Основні матеріали: тканини, трикотажні
полотна, неткані матеріали, плівкові та шаруваті матеріали різного волокнистого складу і
структури, штучне хутро та шкіри
Теплоізоляційні матеріали: вата, ватин, поролон,
клеєне неткане теплоізоляційне полотно, голкопробивне неткане полотно, штучне
та натуральне хутро.
З»єднальні матеріали: нитки (з натуральних та
хімічних волокон – бавовняні, капронові, лавсанові) та клеї на основі термопластичних синтетичних
смол)
Фурнітура: це допоміжні вироби у
процесі виготовлення одягу та які використовують для застібання, кріплення
деталей та задоволення від використання – ґудзики, крючки, петлі, кнопки, пряжки,
застібки-блискавки, блочки, регулятори стрічок, затискачі - регулятори,
корсетні деталі тощо.
|
Тест "Честность"
Цель данного теста - выявить уровень честности, открытости
испытуемого. Предназначен для профессиональной психологической диагностики.
Тест "Честность" хорошо сочетается с теми опросниками, в которых не
заложена шкала лжи: при низких показателях по шкале честности результаты
диагностики по другим методикам, входящим в батарею методик, можно признавать
недостоверными.
Тест "Честность" может применяться и как самостоятельная
методика, предназначенная для выявления уровня честности, открытости
испытуемого. Например, в целях профотбора.
Оцениваемые
качества. Честность
Инструкция
Внимательно
прочитайте следующие утверждения. В зависимости от того, согласны Вы или нет с
утверждением, напишите в бланке ответов "да" или "нет".
Если Вам сложно выбрать вариант, то попробуйте представить последний месяц
Вашей жизни. Оцените то, чего было больше за прошлый месяц. Не стоит слишком
долго размышлять над ответом. Как правило, первый пришедший в голову ответ и
является верным.
Задания
1. Бывает, что я смеюсь над неприличным
анекдотом.
2. Если ко мне обращаются вежливо, то я тоже всегда отвечаю
вежливо.
3. У меня бывают денежные затруднения.
4. Мне всегда приятно, когда человек, который мне не нравится,
добивается заслуженного успеха.
5. Бывало, откладывал то, что требовалось сделать немедленно.
6. В компании я веду себя не так, как дома.
7. Я полностью свободен от всяких предрассудков.
8. Я не всегда говорю правду.
9. Когда я с кем-нибудь играю, мне всегда хочется победить.
10. Иногда я сержусь.
11. В свое оправдание я иногда кое-что выдумывал.
12. Бывает, что я выхожу из себя.
13. В детстве я сразу и без пререканий делал всё, что от меня
требовалось.
14. Иногда я раздражен чем-нибудь.
15. Бывает, что я смехом реагирую на неприличную шутку.
16. Бывало, я опаздывал к назначенному времени.
17. Я люблю иногда посплетничать.
18. Среди тех, кого я знаю, есть такие лица, которые мне очень не
нравятся.
19. Не помню, чтобы меня особенно опечалили неудачи человека,
которого я не могу терпеть.
20. Мне случалось опаздывать.
21. Мне свойственно иногда прихвастнуть.
22. Иногда нет никакого желания чем-либо заняться.
23. У меня бывают иногда мысли, о которых стыдно рассказывать
другим.
24. Иногда я оказывался причиной плохого настроения кого-нибудь из
окружающих.
25. Бывало, что я говорил неправду.
26. Все мои привычки положительны.
27. Если я что-то обещал, то всегда сдерживаю слово несмотря ни на
что.
28. Иногда могу похвастаться.
29. Подростком я проявлял интерес к запретным темам.
30. Я откладываю иногда на завтра то, что необходимо сделать
сегодня.
31. У меня бывают мысли, которых следовало бы стыдиться.
32. Я иногда спорю о вещах, о которых слишком мало знаю.
33. Я люблю не всех своих знакомых.
34. Я могу про кого-нибудь сказать плохо.
Обработка
результатов
Необходимо
посчитать количество ответов "да" на вопросы:
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22,
23, 24, 25, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
и количество ответов "нет" на вопросы:
2, 4, 7, 13, 26, 27.
0 - 5 баллов. Очень низкий показатель по шкале
"Честность". Свидетельствует о ярко выраженной склонности ко лжи,
приукрашиванию себя. Также может свидетельствовать о низких показателях
социального интеллекта. Если данный опросник применялся в составе батареи
методик, то результаты по личностным опросникам следует признать
недостоверными.
6 - 13 баллов. Низкий показатель по шкале
"Честность". Свидетельствует о значительной склонности ко лжи. Любит
приукрашивать себя, своё поведение. Если опросник применялся в составе батареи
методик, то результаты по личностным опросникам не обязательно следует
признавать недостоверными. Однако следует отнестить к их результатам вполне
критично.
14 - 29 баллов. Нормальный результат. Склонность ко лжи не
выявлена. Может быть, изредка склонен приукрашивать себя, своё поведение, но в
пределах нормы.
30 - 34 баллов. Высокий результат по шкале
"Честность". Такой высокий результат может быть связан не только с
высокой личностной честностью, но и следствием других причин: преднамеренного
искажения ответов, очень неверной самооценки. Следует осторожно отнестись к
данному результату. |
Лакофарбові
товари
Сировинні матеріали: рослинні олії (лляна, конопляна, касторова, соняшникова,
бавовняна, оливкова, макова), синтетичні смоли (алкідні, ненасичені поліефірні,
фенолоформальдегідні, меламіноформальдегідні, поліуретанові), природні смоли
(каніфоль і шелак), сикативи (кобальтові, марганцеві і свинцеві солі карбонових
кислот), розчинники і розріджувачі (уайт-спирит, сольвент-нафта, скипидар,
етиловий спирт, ефіри), пігменти (солі і оксиди металів).
Властивості: в’язкість, концентрація, швидкість висихання, покривна здатність,
токсичність....
Мои статьи |
Просмотров: 2135 |
Добавил: ТВП |
Дата: 01.10.2011
|
|
Абразивні матеріали
-
це тверді
природні і штучні матеріали, які здатні обробляти поверхню матеріалів – металів,
сплавів, скла, гірських порід, дорогоцінного каміння, деревини, шкіри... Клеї
Компонентний
склад:
розчинники,
наповнювачі,
пластифікатори, затверджувачі, антисептики;
Властивості: клеюча спроможність,
в’язкість, життєздатність, стійкість до дії води, тепла, хімічних реагентів, зручність застосування.
За
призначенням: конторські (або канцелярські) – казеїновий, декстриновий; для наклеювання шпалер –
карбоксиметилцелюлозний - КМЦ, крохмальний; для склеювання деревини – столярний
міздровий, синтетичний столярний; для склеювання тканин – БФ-6; універсального
застосування – БФ, епоксидні; для герметизації й ущільнення (побутові герм
етики)............. Миючі засоби
Компонентний склад:
поверхнево-активні речовини - ПАВ - алкілсульфати- миюча здатність, алкілсульфонати
- змочувальна спроможність, алкіларилсульфонати або сульфоноли – краща
мийна дія і піноутворення,
електроліти
- посилюють поверхневу активність мийних
речовин, диспергують і пептизують
жироподібні забруднення;
хлористий калій - усуває зайву тягучесть
мила,
алкілоламіди - стабілізатори піни; перборат натрію - хімічний відбілювач;
карбоксиметилцелюлоза - для запобігання
ресорбції забруднень на тканині;
сульфат натрія, силікат натрію- для захисту пральних
машин від корозій та для регулювання процесу відбілювання тканин;
біодобавки- ензіми, ферменти - для видалення білкових
забруднень;
жирнокислі солі,
саломас, синтетичні жирні кислоти, рослинні олії, технічні тверді жири(сало),
каніфоль, нафтенові кислоти(асидол, милонафт), соапсток, талова олія, сода, антістатики;
віддушки; тонко здрібнений абразивний порошок, поташ.
Властивості: мийна спроможність
(відсотковий уміст поверхнево-активних речовин у СМЗ та жирних кислот у милі ),
зовнішній вигляд, колір, запах, піноутворення.........................
Мои статьи |
Просмотров: 2453 |
Добавил: ТВП |
Дата: 30.09.2011
|
|
|
|