Путь к успеху

Категории раздела
Мои файлы [251]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Файлы » Мои файлы

Методи самозаспокоєння в ділових комунікаціях
[ Скачать с сервера (37.0 Kb) ] 29.12.2012, 01:52

1. Завжди розділяйте людини і проблему. Зосередьтеся на ній. Адже вона важливіше. Це перемкне вас з емоційного рівня на раціональний. Тоді простіше і легше вирішити протиріччя. До того ж таке перемикання звільняє від афекту, бурхливої емоційної реакції, при якій свідомість відключається і не контролюється процес поведінки.

2. Уявіть на своєму місці іншої людини. Як би він повівся в цій ситуації? Зіграйте роль цієї людини. Це допоможе забути про себе і остудити гнів.

3. Можна уявити й таку картину. Між вами і вашим партнером скляна стіна. Ви бачите його роздратовані жести, але не чуєте, що він говорить. Відпаде потреба відповідати теж «гарчанням». Виберіть якусь деталь у його туалеті (погано пришиту гудзик, що збився набік краватка і т. п.), подивіться уважно на неї, скажіть задумливо: «Ви втратите гудзик, а в продажу таких немає ». Почуєте у відповідь: «Яка до біса гудзик!» Покажіть: «Ось ця».

4. Ви закипіли від гніву, готові висловити партнерові образливі слова, але пересільте себе: спокійно, ви впевнені в собі, ви володієте собою. Посміхніться або зобразите посмішку м'язово. Уявіть, яка смішна у вас посмішка.

Категория: Мои файлы | Добавил: ТВП
Просмотров: 387 | Загрузок: 39 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz